Συμβουλές για άψογη σιλουέτα από τη Φαίη Σκορδά

Όλες μας έχουμε κατά καιρούς θαυμάσει και ζηλέψει το άψογο κορμί της αγαπημένης μας παρουσιάστριας Φαίης Σκορδά, όπως επίσης αναρωτηθήκαμε πως κατάφερε να επανέλθει τόσο γρηγορά σε φόρμα μετά τη γέννα.

Εμείς λοιπόν μάθαμε το αναλυτικό διατροφικό πρόγραμμα της δίμετρης ξανθιάς και το μοιραζόμαστε μαζί σας.
Όσο απίστευτο και αν ακούγεται, η Φαίη τρώει από όλα!

 

Εννοείται όχι τεράστιες ποσότητες και φυσικά όχι τηγανητά και λιπαρά σε καθημερινή βάση, απλά έχει ως αρχή να μη στερείται καμία απολύτως τροφή και να την καταναλώνει με μέτρο.
Το μυστικό της είναι ότι αποφεύγει τα γλυκά και τρώει μικρές και συχνές ποσότητες φαγητού.

 

Ένας ακόμα κανόνας και μάλιστα απαράβατος, είναι η μη παράλειψει του πρωινού γεύματος.
Περιττό φυσικά να επαναλάβουμε ότι είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας και ότι είναι αυτό που μας τροφοδοτεί με ενέργεια.
Η Φαίη λοιπόν, αν έχει χρόνο στη διάθεσή της ετοιμάζει τοστ ή γάλα με δημητριακά στο σπίτι ενώ αν την πιέζει ο χρόνος θα πάρει μία τυρόπιτα ή κάτι σχετικό από φούρνο.
Σε καμία φυσικά περίπτωση δεν παραλείπει το συγκεκριμένο γεύμα.

 

Όσον αφορά στη γυμναστική, μπορεί το σώμα της να είναι σφιχτό και γυμνασμένο, ωστόσο δηλώνει πως δεν είναι φαν του γυμναστηρίου και ότι τα αποτελέσματα οφείλονται στα πολλά χρόνια που έκανε μπαλέτο και χορό.

 

Παρά το γεγονός ότι δεν πολυσυμπαθεί τη γυμναστική με όργανα, τον περασμένο χειμώνα ανακάλυψε τις ασκήσεις TRX τις οποίες πιθανότατα να συνεχίσει και το φθινόπωρο. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα περιλαμβάνει ασκήσεις που γίνονται με τη βοήθεια ενός γερού ιμάντα και εξασκούν συνολικά και αρμονικά όλο το σώμα. Μάλιστα αποτέλεσε μία από τις πιο hot τάσεις στο χώρο του fitness τη χρονιά που μας πέρασε και συνεχίζει δυναμικά.

 

Το καλοκαίρι για τη Φαίη, εκτός από διακοπές και ξεκούραση είναι και μία ευκαιρία για την αγαπημένη της άσκηση η οποία δεν είναι άλλη από το κολύμπι καθώς σύμφωνα με τους φίλους της δε βγαίνει από τη θάλασσα!
Άλλωστε, είναι μία άσκηση που συνδυάζει τη γυμναστική με την ψυχική ευεξία.

 

Όσον αφορά στα κιλά της εγκυμοσύνης, η καλλίγραμμη παρουσιάστρια, η οποία πήρε 18 κιλά, αποκάλυψε ότι το μυστικό της ήταν ο θηλασμός τον οποίο και συνέχισε για τέσσερις μήνες αφού γέννησε. «Χάρηκα το θηλασμό, γιατί θήλαζα αποκλειστικά και μακάρι να το κάνουν όλες οι γυναίκες. Θυμάμαι μάλιστα ότι ήμουν στην εκπομπή και συνέχιζα να θηλάζω σύμφωνα με τα ωράρια του παιδιού», εξομολογείται.

 

Ιδού και κάποιες συμβουλές για άψογη σιλουέτα διά στόματος Φαίης:

 

1. Πίνει πολύ νερό

2. Αποφεύγει τους πολλούς καφέδες

3. Μαγειρεύει, ειδικά από τότε που έγινε μητέρα

4. Έχει αδυναμία στο ζελέ φρούτων ο οποίο είναι και δροσερός και γευστικός και χωρίς θερμίδες

5. Χρησιμοποιεί πάντα ενυδατική κρέμα σώματος μετά το μπάνιο

6. Κάθε πρωί πλένει πολύ καλά το πρόσωπό της, το οποίο μετά σκουπίζει απαλά με χαρτομάντιλα

 

Πηγή: Queen.gr

Συμβουλές για άψογη σιλουέτα

 

Girl Next Door

Η γυναίκα της διπλανής πόρτας βρίσκει για εσένα ότι ψάχνεις! Συμβουλές ομορφιάς, συνταγές, διακόσμηση, διαγωνισμούς, μόδα...και ότι άλλο χρειάζετε η γυναίκα του σήμερα!

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.