5 λόγοι που ψωνίζουμε περισσότερο στις εκπτώσεις

5 λόγοι που ψωνίζουμε περισσότερο στις εκπτώσεις
 
Η περίοδος των εκπτώσεων είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να ανανεώσεις την γκαρνταρόμπα σου και να αγοράσεις ότι θέλεις ή χρειάζεσαι κάτω του κόστους. Ωστόσο, οι επιχειρήσεις έχουν επιστρατεύσει τρόπους-κόλπα που μας ωθούν να φεύγουμε από τα καταστήματα με πολύ περισσότερα πράγματα από όσα χρειαζόμαστε ή ήμασταν αποφασισμένοι να αγοράσουμε.
 
Πώς συμβαίνει αυτό;
 
1. Low Price attraction: Θα έχεις προσέξει πως τα προϊόντα την περίοδο των εκπτώσεων τοποθετούνται πάντα βάσει τιμής και ανά είδος. Αυτό που μπορεί να μην έχεις προσέξει είναι πως αυτά που θα δεις πρώτα μπαίνοντας σε ένα κατάστημα είναι αυτά που έχουν τη χαμηλότερη τιμή. Δεν έχει σημασία αν είναι ρούχα ύπνου, αξεσουάρ, σημασία έχει πως περνούν στο εγκέφαλο το μήνυμα της χαμηλής τιμής που πάντα στο γυναικείο μυαλό μεταφράζεται ως ευκαιρία-προσφορά. Άρα και αγορά!
 
2. Τοποθέτηση-Location: Τα εύσημα στους visuals. Στους ανθρώπους που βρίσκονται πριν από σένα με στόχο εσένα. Σε αυτούς οφείλεται το γεγονός ότι πλάι στο μαύρο φορεματάκι που κόστιζε μόνο 10 ευρώ υπήρχε κρεμασμένο το τέλειο κολιέ που έδενε εκπληκτικά. Γιατί αφού πήγαινε στην ψεύτικη κούκλα πόσο μάλλον σε σένα που είσαι μια κούκλα.
 
3. New collection items δίπλα στα sales: Αθώο μου πλάσμα! Όταν λέμε new collection Αύγουστο μήνα δε σημαίνει κατά αναγκαιότητα πως ότι βλέπεις είναι ότι αξιολογήθηκε στις πασαρέλες για τον προσεχή χειμώνα. Κάποια κομμάτια θα είναι όντως νεοφερμένα και θα μαρτυρούν ελαφρώς την winter collection. Όλα τα υπόλοιπα θεωρούνται καινούργια βάσει ημερομηνίας. Γιατί πολύ απλά τους τέλειωσαν τα stock.
 
4. Όταν το εκπτωσιακό τελειώσει, υπάρχει «ίδιο» μη εκπτωσιακό: Το σενάριο γνωστό. Το είχες δει πριν 2 βδομάδες, αλλά ήταν ακριβό. Ήρθες σήμερα με την ελπίδα να το κάνεις δικό σου. «Δυστυχώς τελείωσε», σ’ ενημερώνει ευγενικά η πωλήτρια. «Αλλά υπάρχει παρόμοιο μόνο που δεν είναι σε προσφορά». Ξαφνικά το όνειρο παίρνει σάρκα και οστά. Γιατί όχι απλά μοιάζει, αλλά είναι ίδιο με εκείνο που ήθελες. Κάπως έτσι δεν προσέχεις πως στο ταμείο θα πληρώσεις σχεδόν τα διπλά.
 
5. Mirror trap: Ιδανικός φωτισμός δοκιμαστηρίων σε συνδυασμό με καθρέφτη που (έστω και στο μυαλό σου) σου «κόβει» και 2-3 κιλά είναι η συνηθέστερη παγίδα που σε στέλνει σπίτι με ρούχα που ποτέ δεν θα αγόραζες. Μην μου πεις ότι δεν το έχεις πάθει ποτέ. Δε θα σε πιστέψω!
 
Η λύση στα ψώνια (καθώς και σε πολλά άλλα) είναι η σωστή φίλη. Αυτή που θα σου τονίσει με ειλικρίνεια τα Do’s & Don’ts!

Ιωάννα Ιωαννίδου

Ειδική σε θέματα…καρδιάς και σχέσεων! Αφού αρθρογράφησε για τη Lifo και άλλα γυναικεία site, μπήκε στην παρέα του Gynaika.gr για να απαντήσει στα δικά σας «γιατί» και να μας εκφράσει τα δικά της «θέλω» μέσα από τη στήλη της «Πες μου γιατί…».

No Comments Yet

Leave a Reply

Your email address will not be published.